fbpx

GINOP 3.1.2-8-2-4-16-2017-00009 Pályázat

Projekt címe:  Vállalati komplex infokommunikációs és mobilfejlesztések, felhőalapú online üzleti szolgáltatások terjesztésének támogatása
Projekt azonosítószáma:  GINOP-3.1.2-8-2-4-16-2017-00009
Kedvezményezett: Wanadis Kft.
Helyszín:  2500 Esztergom, Jókai utca 8. 1. em. 8.
Összköltség:  90 272 638 Ft
Támogatás összege: 36 109 055 Ft
Támogatási intenzitás: 40%
A projekt kezdete: 2019.05.01.
A projekt várható befejezése: 2021.12.20.
Irányító hatóság: Nemzetgazdasági Minisztérium
Közreműködő szervezet: Nemzetgazdasági Minisztérium
Projekt címe: 
Vállalati komplex infokommunikációs és mobilfejlesztések, felhőalapú online üzleti szolgáltatások terjesztésének támogatása
Projekt azonosítószáma: 
GINOP-3.1.2-8-2-4-16-2017-00009
Kedvezményezett:
Wanadis Kft.
Helyszín: 
2500 Esztergom, Jókai utca 8. 1. em. 8.
Összköltség:
90 272 638 Ft
Támogatás összege:
36 109 055 Ft
Támogatási intenzitás:
40%
A projekt kezdete:
2019.05.01
A projekt várható befejezése:
2021.12.20
Irányító hatóság:
Nemzetgazdasági Minisztérium
Közreműködő szervezet:
Nemzetgazdasági Minisztérium

Fejlesztés Célja

GPEC SUMMIT Bukarest, Románia 2019. május 27-28., 2019. november 4-5., 2020.május, 2020.november

A GPEC Summit az e-kereskedelem és a digitális marketing legnagyobb eseményének számít a régióban. A legjobb nemzetközi és regionális e-kereskedelmi cégek ugyanazon a színpadon 3 intenzív napon át inspiráló Keynote-ok, alapos esettanulmányok, rendkívül gyakorlatias workshopok zajlanak párhuzamosan egy e-kereskedelem expo-val egybekötve. Remek lehetőség kapcsolatépítésre a régió e-kereskedelemi elitjével. Az esemény résztvevői koncentráltan az e-kereskedelmi szektor legtöbb szereplőjéhez elérhetőséget biztosít.Több, mint 700 részvevő vesz részt az eseményen, top CEO-k, Marketing Managerek, Termék és Brand Managerek, PR Igazgatók, Webfejlesztők, IT Managerek és Sales Managerek.

Internet and Mobile World Bukarest, Románia, 2019. október 2-3. és 2020. október

Az Internet and Mobile World a legnagyobb internetes/digitális és mobil eseményének számít a régióban. A legjobb nemzetközi és regionális e-kereskedelmi, telekommunikációs, IT, ICT és online marketinges cégek 2 intenzív napon át 4 színtéren, Digitális Marketing és E-kereskedelem, Eszközök és IoT, Infrastruktúra és Information Security és Üzleti Szoftverek és Felhő Megoldások terén.4 teremben zajlanak előadások különböző termekben, ahol a mi cégünk is előad, Digitális Marketing témakörben.Remek lehetőség kapcsolatépítésre a régió az információs technológiák érintett elitjével. Az esemény résztvevői koncentráltan az IT és Online Marketing világából a legtöbb szereplőjéhez elérhetőséget biztosít. Több, mint 800 részvevő vesz részt az eseményen, top CEO-k, Marketing Managerek, Termék és Brand Managerek, PR Igazgatók, Webfejlesztők, IT Managerek és Sales Managerek.

Résztvevők: Kálmán Tamás Ügyvezető Igazgató és Sales, Pintér Áron Szakmai Vezető és Account Management, Árva Balázs Consultant és Pre-Sales

Minden konferencián, más és más témákkal előadóként Kálmán Tamás email marketing témában ad elő, hogy mennyire fontos  az online marketing mixben az email marketing szerepe. Nemcsak edukáljuk ezáltal a piacot, az előadások erősen építenek a rendszerben megvalósítható technikákra.

A kiállításokon és konferenciákon való részvétel fő céljai:
– Román digitális piac mélyebb megismerése, lehetőségek felderítése
– Nemzetközi trendek megismerése
– Kiállítóként és Előadóként tudás átadása a standon érdeklődőknek
– Nemzetközi értékesítési lehetőségek feltérképezése
– Új Ügyfelek szerzése
– Partneri kapcsolatok ápolása

A Fejlesztés célja: A Maileon Adatvezérelt Email Marketing Szoftver népszerűsítése és az értékesítési árbevétel növelése a romániai piacon, amin keresztül szeretnénk elérni a bolgár piacot is a projekt 2.felében. A terjeszkedést indukáló főbb okok:

  • A hazai piac nem elég nagy a szükséges működési szint elérésének támogatásához. Az elmúlt években jelentősen lelassult a belföldi értékesítés növekedése, bár a cég stabil növekedési pályán helyezkedik el továbbra is, mégis közelít a növekedési szakaszának csúcsához.
  • Az ügyfelek túlnyomó többsége nemzetközi nagyvállalat. Jelenleg is több ügyfelünk terjeszkedik a román piacon, így jó referenciákkal és megfelelő piacismerettel rendelkezünk.
  • Tudás intenzív vagy high-tech iparágban tevékenykedünk. A szofter mellett nagyon fontos szerepe van az emberi erőforrásokban rejlő tudásnak, a direkt sales és a különböző onboarding folyamatok nagy versenyelőnyt jelentenek főleg az önkiszolgáló rendszerekkel szemben. Nem csak szoftvert vásárolnak tőlünk az ügyfelek, de minden szükséges tudást is (igény szerint) rendelkezésükre bocsájtunk az üzleti igények hatékonyabb kiaknázása végett.
  • A vevői igények nagyjából azonosak a potenciális célországokban. A román piac nagyon hasonló a 2-3 évvel ezelőtti magyarországi helyzethez, amikor belföldön értékesíteni kezdtük a szoftvert. A vállalkozáson belül minden üzleti és technikai tudás megvan, hogy a szoftvert egy szinte megegyező piaci helyzettel rendelkező országban legalább ugyanilyen hatékonysággal be tudjuk vezetni.

A külföldi szakkiállításokon való részvétel korábban is jó eredménnyel zárt, minden alkalommal sikerült új ügyfelet szereznünk, ezért szeretnénk erre a későbbiekben további nagy hangsúlyt fektetni, jobb stand lokációkat bérelni, és vonzóbb kinézetű standokkal és prospektusokkal/repi anyagokkal kiállítani. A weboldal és a szoftver lokalizációja szintén nagyon fontos, az idegen nyelvű (legfőképp angol) szoftverek mellett nagy előnyt jelent, ha a szoftver helyi nyelveken is elérhető lesz, ez nagyban megkönnyíti a felhasználóknak a kezelhetőséget és szélesíti a felhasználók körét. A külföldi piacokra allokált értékesítési, tanácsadói és technikai kollégák nagyban hozzá fognak járulni ahhoz, hogy a fókuszt teljes egészében a terjeszkedésre tudjuk irányítani, ezáltal a jelenleg másodlagos feladatként szereplő külföldi ügyfelek kiszolgálása elsődleges prioritással fog szerepelni, ami jelentős hatékonyságnövelést eredményez új, külföldi ügyfelek becsatornázására.

Fejlesztés Részletes Szakmai Tartalma

Előkészítő tevékenységek:
Az elmúlt 6 hónapban 3 darab Email Marketing Workshopot szerveztünk Bukarestben – A 8-10 fős workshopokkal felmértük a piac jelenlegi tudását, hiányosságait és a piacban rejlő lehetőségeket.

Részt vettünk 2016. Októberében az Internet and Mobile World konferencián, ahol mélyebben megismerhettük a román digitális piacot és annak lehetőségeit, betekintést nyertünk a jelenlegi nemzetközi trendekbe, amik jelenleg formálják a román piacot és kiállítóként és előadóként tudást osztottunk meg az érdeklődőkkel. Feltérképeztük, hogy mennyire lenne fogékony a piac egy külföldről érkező termék alkalmazására, illetve hogy mennyire fogékonyak angol nyelven tárgyalni a digitális piac alkalmazottjai.

Látogatásaink során jó kapcsolatot kötöttünk döntéshozókkal ügynökségeknél és potenciális IT és ekereskedelmi szektorbeli cégektől.

A projekt legfontosabb lépései:

Technikai oldalról:

  • Román weboldal tartalmának bővítése, kétnyelvűsítése (angol, román)
    Ütemezés: 2019. 05. 01. – 2019. 07. 31.
  • Maileon szoftver lokalizációja, először román, majd bolgár nyelvre
    Ütemezés: Román nyelvű felület: 2019. 05. 01. – 2019. 09. 30.
    Ütemezés: Bolgár nyelvű felület: 2019. 05. 01. – 2019. 09. 30.
  • Middle ware termékek elérhetővé tétele a román piac számára, angol és román nyelven, pl.:
    Webshopintegrációkhoz fűződő plugin-ok: Shopify, Woocommerce/Wordpress, Profilmódosító oldal
    Ütemezés: 2019. 05. 01. – 2019. 09. 30.
  • Middle ware termékek elérhetővé tétele a bolgár piac számára, angol és bolgár nyelven, pl.:
    Webshopintegrációkhoz fűződő plugin-ok: Shopify, Woocommerce/Wordpress, Profilmódosító oldal
    Ütemezés: 2019. 05. 01. – 2019. 09. 30.
  • AddressCheck termékünk weboldalának lokalizálása az érintett nyelvekre.
    A vonatkozó weboldal Magyarországon is épp fejlesztés alatt, Q2 végére készül el, a lokalizáció román és bolgár nyelven: Ütemezés: 2019. 05. 01. – 2019. 07. 31.

Értékesítési oldalról:

  • GPEC SUMMIT 2019. Május
  • Internet and Mobile World 2019. Október
  • GPEC SUMMIT 2019. November
  • GPEC SUMMIT 2020. Május
  • Internet and Mobile World 2020. Október
  • GPEC SUMMIT 2020. Novemberkiállító helyiség bérleti díja, 
    1. kiállító helyiség, stand felállításával és működtetésével kapcsolatos költségek (pl. személyzeti belépők építés és bontás idejére, behajtási engedélyek építés és bontás idején a kiállítás területére, áramfogyasztás stb.),
    2. kötelező regisztráció/katalógusbeiktatás költsége,
    3. a kiállításon való részvételhez kapcsolódó szórólapok, prospektusok költsége, információs stand designjának kialakítási költsége