Google Adwords és Facebook
hirdetéskezelés

A hirdetések valóban a Te üzleti céljaid szolgálják?

Aggódsz amiatt, hogy hirdetéseid nem 100%-ig a Te üzleti céljaid szolgálják? Esetleg úgy érzed, nincs felhasználva az összes elérhető eszköz a jobb teljesítmény elérése érdekében?
Minden vállalkozás más és más. Ezért minden hirdetési stratégiának különbözőnek kell lennie. Gondos felmérés és megbeszélés után a Te üzleti modelledre szabva építjük fel a cégednek optimális hirdetési stratégiát. Nálunk nincsenek „apróbetűs” részek, a Google és Facebook legújabb fejlesztéseit – szaktudásunk legjavát nyújtva – rögtön a Te és vállalkozásod szolgálatába állítjuk.

Odafigyelünk a részletekre

Tudtad, hogy a magyar cégek 78%-a nem promótálja hatékonyan, egyszerre több csatornán a kampányait, akcióit? Egy-egy kampány, akció általában kiemelkedő hatékonysággal támogatható meg Facebook-on és Adwordsön – ha megfelelő szakértelemmel végezzük el a közönség szegmentálását és a legújabb – kifejezetten promóciók kiemelésére alkalmas – technológiákat használjuk.

Biztos vagy benne, hogy kampányaid kihasználják a többcsatornás kommunikációt, és nem bukják el az elérhető 10-25%-os hatékonyság növekedést? Ha nem, segítünk!

5 okos érv hirdetéskezelő szolgáltatásunk mellett

1. Személyre szabott kampánystratégia

2. Tervezett és összehangolt kommunikáció az összes csatornán

3. Rugalmas árazás – kampány aktivitás szerint

4. Technológiai garancia – mindig a legújabb, az üzleti modelledhez leginkább passzoló technológiákat és eljárásokat alkalmazzuk

5. Teljeskörű eszközhasználat – nincsenek „apróbetűs” részek, limitációk. Az összes olyan elérhető eszközt bevetjük, amely hozzásegíthet céljaid hatékonyabb eléréséhez

Google Data studio alapú interaktív
real-time teljesítmény riport

Szeretnéd a profitod befolyásoló teljesítménymutatókat jól strukturáltan, áttekinthetően és legfőképpen egy helyen látni? Eleged van a szubjektív módon értelmezett, innen-onnan összerakosgatott Excel táblákból? Ha a fentiekre igen a válasz, akkor ezt a szolgáltatásunkat imádni fogod!

Google Data Studio alapú riportunkkal a közvetlenül a Te rendszereidből származó (AdWords, Facebook, Analytics, MySQL adatbázis stb.) lézerpontos adatokat, és az azokból származtatott teljesítmény mutatókat tekintheted meg. Mindezt egy helyen, valós időben, strukturáltan és személyre szabottan!

A riport alapértelmezetten tartalmazza

  • Ecommerce és/vagy általános működési mutatószámok (költség, bevétel, ROI, konverziós költségek)
  • Facebook riport (Költség, bevétel, CPA értékek, elérés és költség vonzatú mutatószámok)
  • Adwords riport (Költség, bevétel, CPA értékek, elérés és költség vonzatú mutatószámok)
  • SEO riport (Search console, moz)
  • Email riport (Kampányok, megnyitási ráták, kattintások, konverziók, kattintási arányok)

5 okos érv a Google Data Studio riportok mellett

1. Bárhonnan hozzáférhető

2. Mindig naprakész

3. Emberi hiba mentes – az adatok közvetlenül a hirdetési és analitikai rendszerekből származnak

4. Áttekinthető és strukturált – búcsút mondhatsz az Excel alapú riportok folyamatos értelmezési problémáinak

5. Interaktív – különböző dátumtartományokra, esetleg csak bizonyos termékekre, kampányokra szeretnél összesített riportot látni? Nem probléma, pár kattintással megoldható!

Adatbáziskutatás, ügyféléletciklus menedzsment

Szeretnél adatok alapján meghatározott döntéseket hozni? Eleged van a „sejtésekből” és a folytonos, eredmény nélküli próbálkozásokból? Szeretnél biztosra menni?
Pörgesd fel marketing gépezeted lézerpontos adatok segítségével! Tudd meg, hogy mikor és milyen ajánlatokkal kommunikálhatsz legeredményesebben vásárlóiddal. A sikeres marketing folyamatok alapkövetelménye, hogy tisztában legyünk adatbázisunk dinamikájával:

  • Mekkora arányban morzsolódik le aktív adatbázisunk, vagyis mekkora arányban válnak adatbázisunkban lévő aktív vásárlók „nem vásárlókká”?
  • Milyen arányban sikerül az adatbázisunkban szereplő érdeklődőket vásárlóvá konvertálni?
  • Milyen arányban sikerül a korábban elvesztett vásárlókat újra vásárlásra bírni?
  • Mekkora ügyfeleink élettartami alatti értéke?
  • Mi a fenti folyamatok trendje? Vajon marketing erőfeszítéseink a jó irányba mozdítanak el bennünket, vagy éppen ellenkezőleg?
  • A vásárló életciklusában pontosan milyen időpontokban kell kommunikálni velük ahhoz, hogy a lehető legmagasabb élettartam értéket érjék el?
  • A fenti kérdésekre elengedhetetlen tudnunk a választ az eredményes marketing kommunikációs tevékenységhez és marketing automatizációs folyamatok beállításához. Ne veszíts több pénzt a pontatlan adataid miatt!

5 okos érv az adatbáziselemzés és vevőéletciklus mendzsment mellett

1. Tényekre megalapozott marketing döntések találgatások helyett

2. Marketing automatizációs folyamatok finomhangolása – növeld bevételed szinte ingyen!

3. Trendek és felmérése – vajon újonnan bevezetett folyamataid kedvező irányban befolyásolják adatbázisod értéktermelő képességét?

4. Pontosan meghatározott kommunikációs időpontok – mikor és milyen üzenetekkel tudod a legtöbbet kinyerni adatbázisodból?

5. Pontos előrejelzések készítése – tudd meg pontosan, hogy „vásárlásra” kész adatbázisodnak mérete milyen irányban változik, és milyen jövőbeli keresletre számíthatsz.

PPC árajánlat kérés

Elégedett Partnereink