Maileon Digital

Az elmúlt 1 év számokban

  • 267 563 594 Ft kezelt költés
  • 456 497 396 hirdetésmegjelenés
  • 108 033 konverzió

Hirdetéskezelés és omni-channel
kampánymenedzsment

A hirdetések valóban a Te üzleti céljaid szolgálják?

Aggódsz amiatt, hogy hirdetéseid nem 100%-ig a Te üzleti céljaid szolgálják? Esetleg úgy érzed, nincs felhasználva az összes elérhető eszköz a jobb teljesítmény elérése érdekében?

Minden vállalkozás más és más. Ezért minden hirdetési stratégiának különbözőnek kell lennie. Gondos felmérés és megbeszélés után a Te üzleti modelledre szabva építjük fel a cégednek optimális hirdetési stratégiát. Nálunk nincsenek „apróbetűs” részek, a Google és Facebook legújabb fejlesztéseit – szaktudásunk legjavát nyújtva – rögtön a Te és vállalkozásod szolgálatába állítjuk.

Omni-channel

Több kommunikációs csatornát használsz egyszerre? Nem probléma! A felhasználói út összes pontján keletkező adatot felhasználva konzisztensen kezeljük a hirdetéseket az omni-channel kommunikációs irányelveknek megfelelően.

Riporting és adat vizualizáció

Szeretnéd a profitod befolyásoló teljesítménymutatókat jól strukturáltan, áttekinthetően és legfőképpen egy helyen látni? Eleged van a szubjektív módon értelmezett, innen-onnan összerakosgatott Excel táblákból? Ha a fentiekre igen a válasz, akkor ezt a szolgáltatásunkat imádni fogod!

Google Data Studio alapú riportunkkal a közvetlenül a Te rendszereidből származó (AdWords, Facebook, Analytics, MySQL adatbázis stb.) lézerpontos adatokat, és az azokból származtatott teljesítmény mutatókat tekintheted meg. Mindezt egy helyen, valós időben, strukturáltan és személyre szabottan!

Minden riportba kerülő bejövő adatot előzetesen ellenőrzünk, hogy csak a megfelelő adatok kerülhessenek a riportokba. Ezt követően szemet gyönyörködtetően és rendszerezetten ábrázoljuk, hogy adataid mindig könnyen áttekinthetőek és naprakészek legyenek.

A riport alapértelmezetten tartalmazza

  • Ecommerce és/vagy általános működési mutatószámok (költség, bevétel, ROI, konverziós költségek)
  • Facebook riport (Költség, bevétel, CPA értékek, elérés és költség vonzatú mutatószámok)
  • Adwords riport (Költség, bevétel, CPA értékek, elérés és költség vonzatú mutatószámok)
  • SEO riport (Search console, moz)
  • Email riport (Kampányok, megnyitási ráták, kattintások, konverziók, kattintási arányok)

5 okos érv a Google Data Studio riportok mellett

1. Bárhonnan hozzáférhető

2. Mindig naprakész

3. Emberi hiba mentes – az adatok közvetlenül a hirdetési és analitikai rendszerekből származnak

4. Áttekinthető és strukturált – búcsút mondhatsz az Excel alapú riportok folyamatos értelmezési problémáinak

5. Interaktív – különböző dátumtartományokra, esetleg csak bizonyos termékekre, kampányokra szeretnél összesített riportot látni? Nem probléma, pár kattintással megoldható!

Analitika és adatbázis kutatás

Szeretnél adatok alapján meghatározott döntéseket hozni? Eleged van a „sejtésekből” és a folytonos, eredmény nélküli próbálkozásokból? Szeretnél biztosra menni?

Hihetetlen, de igaz! A weboldalak mindössze 56.8%-a használ valamilyen webanalitikai eszközt, 85.7%-ban Google Analytics-ot, és ennek mindössze a 15.4%-a van megfelelően beállítva! Ez azt jelenti, hogy 100-ból mindössze 7 Google Analytics van megfelelően beállítva.

Ne alapozd fontos üzleti döntéseidet rossz adatokra, a jól beállított webanalitika a digitális marketing alapja, és ez még csak a kezdet!

Tudd meg, hogy mikor és milyen ajánlatokkal kommunikálhatsz legeredményesebben vásárlóiddal. A sikeres marketing folyamatok alapkövetelménye, hogy tisztában legyünk adatbázisunk dinamikájával:

  • Mekkora arányban morzsolódik le aktív adatbázisunk, vagyis mekkora arányban válnak adatbázisunkban lévő aktív vásárlók „nem vásárlókká”?
  • Milyen arányban sikerül az adatbázisunkban szereplő érdeklődőket vásárlóvá konvertálni?
  • Milyen arányban sikerül a korábban elvesztett vásárlókat újra vásárlásra bírni?
  • Mekkora ügyfeleink élettartami alatti értéke?
  • Mi a fenti folyamatok trendje? Vajon marketing erőfeszítéseink a jó irányba mozdítanak el bennünket, vagy éppen ellenkezőleg?
  • A vásárló életciklusában pontosan milyen időpontokban kell kommunikálni velük ahhoz, hogy a lehető legmagasabb élettartam értéket érjék el?

A fenti kérdésekre elengedhetetlen tudnunk a választ az eredményes marketing kommunikációs tevékenységhez és marketing automatizációs folyamatok beállításához. Ne veszíts több pénzt a pontatlan adataid miatt!

5 okos érv az adatbáziselemzés és vevőéletciklus mendzsment mellett

1. Tényekre megalapozott marketing döntések találgatások helyett

2. Marketing automatizációs folyamatok finomhangolása – növeld bevételed szinte ingyen!

3. Trendek és felmérése – vajon újonnan bevezetett folyamataid kedvező irányban befolyásolják adatbázisod értéktermelő képességét?

4. Pontosan meghatározott kommunikációs időpontok – mikor és milyen üzenetekkel tudod a legtöbbet kinyerni adatbázisodból?

5. Pontos előrejelzések készítése – tudd meg pontosan, hogy „vásárlásra” kész adatbázisodnak mérete milyen irányban változik, és milyen jövőbeli keresletre számíthatsz.

Social media menedzsment és
tartalomkészítés

A jó és egyedi tartalom a digitális marketingkommunikáció elengedhetetlen része. Ez nemcsak hírleveleid, social media oldalaid, blogod, weboldalad, termékeid, e-bookod szövegeinek elkészítését, gondozását és menedzselését jelenti, hanem átfogó stratégiát és személyre szabott, hatékony tartalomfejlesztést és kezelést, a közösen kitűzött céloknak megfelelően.

Különböztesd meg magad te is versenytársaidtól egyedi tartalommal és történetekkel, értékesítési céljaidnak megfelelően! Beszélj azokhoz, akik fontosak neked, engedd, hogy megismerjenek. Mindezt személyre szabott tartalomkészítéssel, teljes körű social media menedzsmenttel, SEO szövegírással érheted el – amiben szakszerű segítséggel állunk rendelkezésedre.

Technikai SEO és SEO monitorozás

Nap mint nap találkozik „csodaszerekkel”, amik a Google első oldalára repítik weboldalát?

A külsős erőforrással és linképítéssel történő SEO ideje lejárt. „Trükközés” helyett már csak valóban értékes tartalomkészítéssel, könnyű hozzáférhetőséggel és kezelhetőséggel, valamint szakértői státusz kiépítésével érhetünk el tartósan jó helyezéseket.

Az utóbbi időkben egyre nagyobb hangsúly kerül a technológiai megfelelőségre, hiszen egyre több platformon találkozhatunk vállalkozásunk virtuális lenyomatával. Ez magával vonja azt, hogy mindenhol naprakész, releváns és konzekvens információkkal kell, hogy találkozzanak a felhasználók, de ez még nem minden. Mindazokhoz könnyen értelmezhetően, gyorsan férhessenek hozzá – mind az emberek, mind a keresőmotorok, és ennek „tudatában” jobb pozíciókban jelenítsék meg online platformjainkat.

Árajánlat kérés

Elégedett Partnereink