Szegmentálás és csoport képzés intelligens kontakt szűrőkkel

Képezzen célcsoportokat hatékonyan

Szegmentálás

A szegmentáció alapja az adatbázis tartalma. Amennyiben már létezik ilyen adatbázis, meg kell vizsgálni, hogy a benne található adatok alapján lehetséges-e releváns csoportokat képezni. Ha még nincsenek szegmentációt segítő adatok, akkor első lépésként meg kell határozni és meg kell szerezni azokat az adatokat, amelyek a szegmentáció alapjául szolgálhatnak. Tehát meg kell tervezni, hogy mely információk segíthetik a termék/szolgáltatás értékesítését, meg kell határozni az adatok megszerzéséhez szükséges módszereket (nyereményjáték, ajándék, stb.) és meg kell tervezni azok végrehajtását.

Szegmentálás

Viselkedés alapú szegmentálás

Ez az egyik leghatékonyabb, és emiatt legjobban terjedő szegmentációs eljárás. A vásárlók aszerint kerülnek csoportosításra, hogy milyen tartalmakra kattintottak, mit böngésztek a weboldalon, illetve milyen termékeket vásároltak. Ez egy bizonyítottan hatásos módszer arra, hogy jobban konvertáló ajánlatokat és hatékonyabb kommunikációt lehessen kialakítani, ugyanis a felhasználók tudtukon kívül, őszintén „töltik fel az adatbázist”.

viselkedes2

A Maileon logikai kontakszűrőinek segítségével tetszőleges csoportok szűrhetők le az adatbázisból – egyrészt az adatbázisban rögzített mezők alapján, másrészt viselkedés alapon (például megnyitás, kattintás, bounce) A szűrők automatikusan frissülnek kiküldés előtt, így a beállítás után – hacsak a stratégia nem indokolja – nincs szükség kampányonkénti beavatkozásra.