Automatizált kommunikáció

Tranzakciós levelek

Nem vitás, hogy az email marketing célja az értékesítés volumenének növelése! A sikeres vásárlás nem szükségszerűen a felhasználói élmény végpontja, lehet az egy újfajta kommunikáció kezdete, mely további értéket ad a vásárlónak a terméken felül. Ezt egy tranzakciós levélfolyammal lehet megvalósítani, mely automatizáltan kommunikál a vásárlóval, személyre szabott tartalmú üzenetek formájában.

Ezzel a technikával növelhető az újravásárlások száma, cross- és upsell ajánlatok eredményessége – a vásárlók frusztrálása nélkül – valamint kiváló eszköztárat biztosít a vásárlói lojalitás növelésére.

A Maileon rendszere mind a felhasználói felületen, mind API-n keresztül könnyen kezelhető lehetőséget biztosít esemény (vagy viselkedés) vezérelt, automatizált testre szabott tranzakciós levelek létrehozására.

A levél kiküldésének vezérlése két típusú lehet. Az egyik a folyamatos automatikus küldés. Ilyen lehet például utazási iroda esetében, akik minden héten elküldik azokat a legnépszerűbb utakat, amelyek vásárlásra ösztönöznek.

Tipikus tranzakciós levél fajták:

  • rendelések visszaigazolása
  • kosárelhagyásra emlékeztetés
  • születésnapi-, névnapi kuponkódok
  • értesítések szállításról
  • jelszó változtatások
  • emailek dinamikus tartalommal
  • fizetési emlékeztetők
  • fiókmódosítási értesítők
  • időpont-visszaigazolások és emlékeztetők
  • értesítések

A Maileon-t bármilyen rendszerrel össze lehet kapcsolni a levelek automatizálásához. Ilyen rendszerek például: 

  • Webáruházak
  • ERP rendszerek (SAP, Axapta, stb.)
  • CRM rendszerek
  • Könyvelési és elszámolási rendszerek
  • CMS rendszerek
  • Közösségi hálózatok
  • Projektkezelők
  • PIM (Product Information System)