Az ügyfél útja, avagy az e-mail marketing szerepe a vásárlási folyamatban
Mit akar Tőled igazából a vásárló? Ez az egyszerű kérdés rendszeresen alaposan összezavarja a marketingeseket, még a hírlevél marketing specialistáit is. Ugyan egyre több jó módszerünk van a vásárlói szokásokkal kapcsolatos (akár offline, akár online) adatgyűjtésre,...
Hogyan gyűjts címeket?
A legtöbb online cég esetében az egyik legfontosabb üzleti eszköze az e-mail listája. Magától értetődik, hogy minden cég igyekszik is növelni azt folyamatosan: értelmes és releváns módon, pl. eladások vagy épp konferenciák alkalmával. A feliratkozók gyűjtése, az email...
Feliratkoztatói, üdvözlő szakasz – Hogyan kezdj neki?
Korábban már érintőlegesen írtunk az ügyfél életciklusokról, illetve azok menedzseléséről az email marketing segítségével. Sőt, mondhatjuk, a tavalyi évünk nagyrészt erről szólt, ugyanis nem csak írtunk róla, hanem számos előadást is tartottunk erről a témáról hazai,...
Reaktiváló kampányok, avagy hogyan szerezzem vissza a régóta nem vásárló ügyfeleimet?
A reaktiváló kampányok közül a legeredményesebb az email-en keresztüli akciók, ellenben, hogy mit ér meg kiemelni ezekben a levelekben, azt kevesen tudják.
Hogyan lehet hatékony ügyfél életciklus kampányokat tervezni?
A cégek alapvető érdeke ezeknek az életutaknak a feltérképezése, mely a különböző analitikai alkalmazások segítségével valósítható meg. Ezen ciklusok alapján történő kommunikációt nevezzük életciklus marketingnek. Online értékesítés során az emailnek ebben kulcsszerepe van.
Miért jelölik a felhasználók Spamnek az emaileket?
A TechnologyAdvice Research nevű cég erre a kérdésre kereste a választ, s közel félezer felnőttet interjúvoltak meg email fogyasztási szokásairól. A mintát egy olyan 1500 fős csoportból vették, akik korábban már jelezték, hogy jelölnek emaileket spamnek. Szóval...